dinsdag 14 november 2023

Achter de schermen: ontdek hoe mijn interieurontwerpen tot leven komen!

 

Het Leuke Geheimpje Onthuld

Ik heb een leuk geheimpje voor je: een kijkje achter de gordijnen van mijn creatieve proces.

Laten we eerlijk zijn. Wie heeft er nog nooit voor een leeg canvas gestaan (lees: je woonkamer) en zich afgevraagd: "Waar in hemelsnaam begin ik?" Nou, je bent niet alleen!

Deze en soortgelijke vragen over aanpassingen in het interieur hoor ik dagelijks.

Vaak weten vrienden en mijn klanten ook niet beter hoe ze een verandering in hun woonomgeving kunnen aanpakken. Het hoeft per se geen grote verbouwing of make over te zijn. Kleine aanpassingen die een groot verschil maken zijn zeker ook uitdagend.

Intuïtief Ontwerpen

Mijn missie? Simpel: iedereen inspireren met een interieur waar je "wow" tegen zegt. Dan dacht ik: laat ze maar de weg zien. Hoe ben ik op dit idee gekomen?

Laten we terugspoelen naar het moment van openbaring.

 

Dus, ik biecht het op: ik ben niet goed in rekenen. Echt niet. Mijn redding? Mijn slimme kinderen. Wanneer ik hen vraag hoe ze zo snel tot een antwoord komen, zeggen ze simpelweg: "Gewoon." Ze hebben alles in hun hoofd berekend, en het klopt als een bus.

Toen drong het tot me door dat ik een soortgelijke gave heb, maar dan op het gebied van interieurontwerp. Vaak gebeurt het hele 'rekenproces' gewoon in mijn hoofd, en het resultaat? Spot on. Mijn klanten zijn er dol op, en ik ook.

Creatief Proces Ontleed

Dus, hier zijn we dan. Ik ga je meenemen in mijn creatieve chaos - het verhaal achter mijn ontwerpen, de kronkelige weg naar bepaalde keuzes en natuurlijk, het uiteindelijke sfeervolle resultaat. 


 

Ik wil niet alleen de prachtige gerechten op tafel zetten, maar ook de ingrediënten onthullen. Net als bij koken maakt dat het verschil, toch?

Instagram Reis

Sluit je aan bij mijn reis! Volg mijn avonturen op Instagram en laat me weten wat je ervan vindt. Onthoud het prachtige citaat van Rumi: 'Terwijl je onderweg begint te lopen, verschijnt de weg.' Neem die eerste stap!"

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten